4G Internet Pantas Dengan Kelajuan Maksimum Tanpa Sekatan, Penjimatan Panggilan, Tiada Kecurian Kredit, Tiada PayPerUse Internet yang menghabiskan kredit, Tempoh Kredit Lama, Panggilan Murah 6sen, Kuota Internet boleh bawa kehadapan, SEGALANYA DISINI

Cari Blog Ini

Ahad, 15 Mac 2009

PDRM kini dilengkapi EVO X






Untuk memperkasa dan melengkapkan unit PDRM 25 buah Mitsubishi Evo X telah menjadi pilihan. Memangdangkan penjenayah sekarang dah semakin laju dengan kereta yang telah diubahsuai dan kereta berprestasi tinggi seperti yang telah kita dengar dan disiarkan di akhbar utama maka Evo X adalah pilihan yang tepat untuk tugas ini.

Dengar khabar kereta ini akan digunakkan untuk High speed chase atau kereta pegiring VVIP, yang mana sebelum ini waja digunakkan dan memeritkan enjin waja untuk bersaing dengan kereta VVIP yang memecut laju. Silap-silap kereta pengiring akan berada dibelakang ketinggalan.

Cuma di harapkan kepada pemandu skuad helang ini janganlah setiap masa memecut sehingga melupakan diri sendiri dan undang-undang jalan raya yang ada. Di harap kereta berprestasi tinggi ini akan digunakan pada masa yang perlu sahaja.

Tiada ulasan: