Search This Blog

Loading...

ONLINE STORE / OFFLINE STORE

Sunday, May 17, 2009

fasha Sandha

Pose seksi fasha. Adik-adik jagan tiru macam ni tak sesuai.....nanti banyak lak rumahtangga musnah


Apa nak jadi ni, tengoklah gambar si Fasha ni siap dengan tindik lidah lagi, tak menyusahkan badan ke?. Kalau betul pun artis tak payah la mengikut budaya asing sangat. Kepada remaja jangan ikut contoh ini.


Kalau pakai macam ni kan elok. Tak ada orang nak mengumpat hari-hari



1 comment:

Love Story Juliet said...

dier tu berlagak sangat dek pown..meluat adik tengok.rasa nk tumbuk2 jer dier

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tahukah anda

Tiada siapa yang mampu mencuri ilmu yang kita perolehi dengan membaca. Jadikan diri kita sebahagian daripada masyarakat yang berilmu.