4G Internet Pantas Dengan Kelajuan Maksimum Tanpa Sekatan, Penjimatan Panggilan, Tiada Kecurian Kredit, Tiada PayPerUse Internet yang menghabiskan kredit, Tempoh Kredit Lama, Panggilan Murah 6sen, Kuota Internet boleh bawa kehadapan, SEGALANYA DISINI

Cari Blog Ini

Sabtu, 27 Jun 2009

LCD TV

Pelbagai pilihan untuk LCD TV berada di pasaran dari bersaiz 32" hingga 50" lebih tepuk dada tanya selera dan poket anda, Bila bercakap tentang lcd tv kita sedia maklum ianya berbentuk nipis dan tidak memakan ruang yang banyak. Lcd tv menjadi kegilaan kepada peminat audio visual, dan harganya boleh dikatakan menjadi suatu yang mampu milik bagi penduduk negara ini.

Sebut tentang kemampuan membeli lcd tv walaupun ianya dikatakan tidak semahal mana dan juga terdapat berbagai-bagai tawaran untuk membeli secara kredit memudahkan kita membelinya, namun masih ada yang masih tidak mampu. Yang kurang kemampuan anda jangan risau, disini saya akan menyediakan tip-tip bagi anda mendapat lcd tv dengan mudah menggunakan peralatan dirumah anda sahaja.

Barang-barang yang diperlukan
1. Mertul (hammer)
2. Paku
3. Plastik (apa-apa sahaja asalkan tahan air)

(Ini sahaja perbelanjaan dijangka dalam RM10 sahaja, sekejap lagi anda akan ada LCD TV)

Dibawah ada diagram bergambar untuk memudahkan anda membuatnya.





Hu hu hu, hammer tu nak guna untuk pecahkan dinding, paku (tu korang nak lekat lcd tv kat dinding ) plastik dah bagitau kat diagram bergambar. ENJOY your LCD TV.

Tiada ulasan: