4G Internet Pantas Dengan Kelajuan Maksimum Tanpa Sekatan, Penjimatan Panggilan, Tiada Kecurian Kredit, Tiada PayPerUse Internet yang menghabiskan kredit, Tempoh Kredit Lama, Panggilan Murah 6sen, Kuota Internet boleh bawa kehadapan, SEGALANYA DISINI

Cari Blog Ini

Khamis, 30 Julai 2009

Kejahatan Yahudi

Ada seorang rakan merupakan seorang yang mengamalkan Tabligh, beberapa tahun yang lalu beliau berkunjung ke Jordan dan daripada sana beliau pergi ke Masjid yang ke tiga penting bagi umat Islam yang pernah menjadi kiblat kita suatu waktu dahulu. Di pintu masjid Al Aqsa, beliau di tahan oleh askar Yahudi dan askar tersebut bertanya kepada rakan saya datang dari negara mana kerana jelas kelihatan daripada Asia yang dilabel berkulit kuning.

“Dari Malaysia” katanya
“Di Malaysia adakah surau dan masjid masih dikunjungi orang setiap waktu”, askar tersebut menanyakan soalan kedua.
“Ya, kenapa” balas kawan saya.

Askar tersebut membenarkan ia memasuki masjid Al-Aqsa tetapi ia bercakap dengan nada yang rendah antara kedengaran dengan tidak
“kalau macam tu lambat lagilah kami menawan umat Islam”

Sekembali daripada masjid, di tempat penginapan rakan saya merenung- renung mencari jawapan apa yang di maksudkan oleh askar tersebut.

Akhirnya beliau menemui jawapan bahawa mereka sebenarnya tidak sekali-kali melupakan sejarah datuk moyang mereka berhadapan dengan rasul- rasul dan nabi Allah kerana itulah mereka amat membenci umat Islam dan dengan umat Islam sentiasa mengunjungi rumah Allah bererti Allah akan membantu umatnya yang taat apatah lagi jika mereka berada di situasi terancam ataupun di tindas (dianiaya)

Dengan adanya bantuan daripada Allah mereka pasti gagal seperti mana datuk moyang mereka.

Daripada peristiwa ini, saya menemui lagi satu jawapan kenapa mereka mahukan kita memakan makanan yang di haramkan oleh Allah iaitu lemak babi yang telah dipalsukan labelnya supaya kita berada jauh daripada Allah, ia bertindak menghalang dan menjadikan kita malas untuk mentaati Allah. Lantaran itu doa kita di tolak oleh Allah SWT selama 40 hari. Bayangkan jika setiap hari kita memakannya, bilakah doa kita di makbulkan oleh Allah SWT (bagi memudahkan anda memahaminya baca artikel serangan babi ke atas negara Islam).

Askar tersebut bertanya perihal keadaan umat Islam di Malaysia sebagai maklum balas keberkesanan memasukkan makanan haram kepada umat Islam yang mana adalah ia mencapai matlamatnya di Malaysia. Mereka masih belum benar-benar berjaya menjadikan kita sebagai buih di lautan. Jelas sekali bahawa mereka sangat takut senjata utama kita, doa.


Tiada ulasan: