4G Internet Pantas Dengan Kelajuan Maksimum Tanpa Sekatan, Penjimatan Panggilan, Tiada Kecurian Kredit, Tiada PayPerUse Internet yang menghabiskan kredit, Tempoh Kredit Lama, Panggilan Murah 6sen, Kuota Internet boleh bawa kehadapan, SEGALANYA DISINI

Cari Blog Ini

Selasa, 7 Julai 2009

Majlis pengebumian Micheal Jackson


Pelbagai spekulasi yang kita dengar berkenaan cara jenazah Micheal Jackson akan dikebumikan. Jika mengikut kata abangnya Micheal akan dikebumikan dengan cara Islam yang mana Micheal telah memeluk Islam pada 2008 di saksikan abangnya.

Berita terbaru mengatakan Micheal akan dikebumikan dengan cara kristian. Terlalu banyak spekulasi telah disebarkan jadi kita tidak dapat menjangka apa sebenarnya berlaku, Selama 12 hari jenazah terbiar dan tersiksa tanpa dikebumikan dan sekiranya dikebumikan secara Kristian bagaimana pula ceritanya, hanya Allah yang mengetahui.

Untuk memastikannya pada jam 1.00pagi ini (waktu tempatan Malaysia) akan disiarkan secara langsung upacara pengebumian jenazah Mikaeel di 8tv dan CNN.com. Sama-sama kita berharap agar ianya dikebumikan secara islam.

Tiada ulasan: