4G Internet Pantas Dengan Kelajuan Maksimum Tanpa Sekatan, Penjimatan Panggilan, Tiada Kecurian Kredit, Tiada PayPerUse Internet yang menghabiskan kredit, Tempoh Kredit Lama, Panggilan Murah 6sen, Kuota Internet boleh bawa kehadapan, SEGALANYA DISINI

Cari Blog Ini

Rabu, 22 Julai 2009

Pertandingan Review Blog din3187

Encik Din ada menjemput saya melalui shoutmix untuk menyertai pertandingan ini, dan hadiah yang ditawarkan topup RM30 tempat pertama dan 4 saguhati topup 5, jadi apa salah kalau kita mempromosikan encik din kita dan mungkin membawa pulang hadiah topup RM30. Saya rasa encik din mungkin tak kisah jika peserta yang tak dapat kad jemputan untuk mencubanya. Bagi yang nak cuba dapatkan maklumat lanjut di din3187.

Ada 5 syarat dan tajuknya kebaikan, kelemahan dan cadangan. Karangan tidak kurang 100 perkataan. Dari segi penampilan blog encik din ini saya tidak mempunyai masalah kerana penampilan sesuatu blog adalah unik untuk blog berkenaan dan mengikut kesesuaian tuan punya tanah. Kelebihan cik din adalah beliau telah mempunyai pengikut yang tetap dengan jumlah yang agak memberangsangkan. Penampilan warna latarbelakang tidak menyakitkan mata (nampak cool aje)

Kelemahannya pada saya wording yang terlalu banyak warna membuatkan mata kadang-kadang cam blur je nak tengok..Kepala jadi pening-pening sikit (bukan semua post..post tertentu aje terutama post pertandingan ini)

Cadangan pulak supaya encik din menambahkan lebih cerita-cerita diluar skop peribadi. secara tak langsung dapat menambah traffic yang unik (bukan orang yang sama setiap masa) unless orang yang sama, tapi traffic 500+++ sehari dan tambahkan widget sikit cam feedjit ke (dpt cek traffic)

Untuk Encik din jika dapat buat satu artikel/paling senang cedok aje dari sini yang mana encik din berkenan dan Link semula ke blog saya/tukar link bersama. Satu link khas ke blog encik din akan saya buka disini..contoh kat FREE link disini sebelah kanan, pastu text saya kat shoutmix. sapa-sapa nak buat pun boleh

Akhir sekali jom bersama din3187

Tiada ulasan: