4G Internet Pantas Dengan Kelajuan Maksimum Tanpa Sekatan, Penjimatan Panggilan, Tiada Kecurian Kredit, Tiada PayPerUse Internet yang menghabiskan kredit, Tempoh Kredit Lama, Panggilan Murah 6sen, Kuota Internet boleh bawa kehadapan, SEGALANYA DISINI

Cari Blog Ini

Khamis, 13 Ogos 2009

Burquini

Burquini

Muslim women wearing Burquini

Berumur 35 tahun, rakyat French dikenali sebagai carol telah tidak dibenarkan memasuki kolam
renang awam di bandar Emerainville France kerana beliau memakai baju renang bagi wanita islam dikenali sebagai "Burquini". Baju seperti gambar hanya membuka bahagian muka, tapak tangan dan bahagian tapak kaki. begitu popular bagi wanita Islam.

Kolam renang yang sama membenarkanya berenang pada bulan Julai tetapi tidak membenarkannya baru-baru ini, beliau merasakan telah menjadi mangsa diskriminasi agama. Badan penguatkuasa kesihatan tempatan mengatakan arahan itu adalah kerana pakaian berlebihan berkemungkinan membawa bakteria.

ps: Di Malaysia wanita Islam masih tak sedar, selamba je macam mat saleh pakai 2 pieces. Di French penduduk islamnya seramai 5 juta orang antara yang teramai di Eropah. Carol akan menyaman pihak berkuasa tempatan atas diskriminasi agama.





Tiada ulasan: