4G Internet Pantas Dengan Kelajuan Maksimum Tanpa Sekatan, Penjimatan Panggilan, Tiada Kecurian Kredit, Tiada PayPerUse Internet yang menghabiskan kredit, Tempoh Kredit Lama, Panggilan Murah 6sen, Kuota Internet boleh bawa kehadapan, SEGALANYA DISINI

Cari Blog Ini

Rabu, 26 Ogos 2009

Caster Semenya crisis


South Africa's teenage 800 metres world champion Caster Semenya gestures to her fans at the O.R Tambo international airport in Johannesburg

Lebih 1,000 orang peminat menyanyi dan menari dalam sokongan Caster Semenya, pelari kontroversial yang menjalani ujian jantina, pada pulangan berjaya ke Afrika Selatan.

Semenya tiba dengan ahli-ahli lain pasukan Afrika Selatan selepas dia memenangi 800 meter pada kejohanan dunia di Berlin.

Peminat-peminat dianjurkan oleh hak wanita dan kumpulan politik, pasukan sukan sekolah dan peminat yang mengelilingi balkoni melihat ketibaan dengan peniupan plastik seperti tanduk dikenali sebagai vuvuzelas dan menari dengan meriah.

Disyakki seorang lelaki selepas atlet berumur 18 tahun itu membuat pemeriksaan perubatan dan mencatatkan tahap kenaikkan hormon testosteron lelaki .

Satu sumber hampir pelari itu mengesahkan ujian itu dijalankan sebelum permulaan Kejohanan Dunia itu menunjukkan dia telah tiga kali tahap testosteron wanita normal dalam badannya.

Caster is heralded as 'First Lady of Sport' by some fans who queued for hours outside the airport to see her

Fans battled to find a good vantage point from which to wave their South African flags and cheer Caster home

Winnie Mandela hugs Caster Semenya at a press conference in Johannesburg this afternoon
.Semenya takes a bus-top tour of victory through Johannesburg as her fans follow her route




Tiada ulasan: