4G Internet Pantas Dengan Kelajuan Maksimum Tanpa Sekatan, Penjimatan Panggilan, Tiada Kecurian Kredit, Tiada PayPerUse Internet yang menghabiskan kredit, Tempoh Kredit Lama, Panggilan Murah 6sen, Kuota Internet boleh bawa kehadapan, SEGALANYA DISINI

Cari Blog Ini

Selasa, 18 Ogos 2009

Diari ramadhan rafique


Penulis bagi drama diari ramadhan rafique mengumumkan tidak ada diari ramadhan rafique 3 pada tahun ini. Awal tahun ini penulis bertanya pada Grand Brilliance (GB) samada mereka mahu menyambung program diari ramadhan rafique 3 dan maklumbalas adalah negatif dengan alasan kanak-kanak tersebut telah meningkat dewasa jika diteruskan tidak akan menarik seperti dahulu.

Penulis berasa sedih, bukannya apa tujuan penulis adalah untuk menyediakan masa yang mencukupi untuk menulis diari ramadhan rafique 3 yang mana diari ramadhan rafique 2 telah dibuat dalam keadaan kelam kabut.

walaubagaimanapun tahun ini kita mempunyai diari raya rafique (DRAYA)> Secara tiba-tiba GB memintak penulis menyediakan diari raya rafique, Jadi penulis berbesar hati menjalankan tugasannya.


source the writer of DRR







Tiada ulasan: