4G Internet Pantas Dengan Kelajuan Maksimum Tanpa Sekatan, Penjimatan Panggilan, Tiada Kecurian Kredit, Tiada PayPerUse Internet yang menghabiskan kredit, Tempoh Kredit Lama, Panggilan Murah 6sen, Kuota Internet boleh bawa kehadapan, SEGALANYA DISINI

Cari Blog Ini

Isnin, 3 Ogos 2009

Lift aneh

1. Elevator Skydive

Orang takut kepada ketinggian tidak layak untuk naik lift aneh ini, Lift aneh ini adalah gaya kreatif dari sekolah skydiving swiss, ini adalah satu latihan terhadap bayangan dari kapal terbang untuk semua pelatih payung terjun.

2. Ilusi lantai

Berani masuk ke lift seperti ini penuh misteri dan aneh? seperti tiada lantai. Pasti jantung berderau jika melihat ke dalam lift. Gambar 3d didalam lift seakan benar membuatkan mata tertipu. Sebenarnya dibuat oleh Ogilvy of China untuk pembuat kopi Maxwell House yang memberikan suntikan adrenalin apabila lift dibuka. Orang mengantuk akan kembali segar seperti minum kopi.


4. Lift Oreo

Sementara ini slogan Oreo yang terkenal di dunia adalah "Cookie Favorit pengemar susu" dan iklan yang satu ini benar-benar menggambarkan bagaimana stiker Oreo (yang ditampalkan ke badan lift) secara perlahan turun ke stiker segelas susu (yang ditampallkan di luar lift), tentunya akan menerbitkan keinginan para pecinta cookies untuk segera membeli sebungkus Oreo.

Tiada ulasan: