4G Internet Pantas Dengan Kelajuan Maksimum Tanpa Sekatan, Penjimatan Panggilan, Tiada Kecurian Kredit, Tiada PayPerUse Internet yang menghabiskan kredit, Tempoh Kredit Lama, Panggilan Murah 6sen, Kuota Internet boleh bawa kehadapan, SEGALANYA DISINI

Cari Blog Ini

Ahad, 16 Ogos 2009

Shah Rukh detained at US airport

Peminat Shah Rukh Khan membawa poster pujaan hatinya dan meneriakkan slogan anti Amerika dan membakar bendera AS di Allahabad, India, 16 Agustus 2009 kerana ditahan di New Jersey airport, Amerika syarikat.
peminat Shah Rukh Khan menggelar aksi protes dan membakar bendera Amerika syarikat, menyusul penahanan bintang Bollywood itu.

Shah Rukh mendapat pengalaman di luar jangka, di bandar New Jersey, Amerika syarikat, ketika ia ditahan dan ditanya selama sekitar dua jam sebelum pejabat perwakilan misi India campur tangan dan menjamin pembebasannya.

Petugas imigrasi AS membantah secara resmi menahan Shah Rukh. Namun, para artis dan ahli politik India tetap mengutuk tindakan yang mereka sebut perlakuan memalukan terhadap Shah Rukh, seorang Muslim yang sangat dicintai di negara majoriti Hindhu.

Peminat Shah Rukh yang marah di kota Allahabad, India utara meneriakkan slogan anti-AS dan membakar bendera Amerika. "Mengejutkan, mengganggu dan tidak

menghormati. Ini adalah perilaku yang mengundang kebencian dan rasisme. SRK (Shah Rukh Khan) adalah tokoh dunia," kata aktris Priyanka Chopra dalam Twitter.







Tiada ulasan: