Search This Blog

Loading...

JUALAN PELBAGAI BARANGAN MENARIK DENGAN HARGA BERPATUTAN.

Monday, September 14, 2009

Atasi masalah batuk

sapu kat tapak kaki tau

Musim perayaan nanti banyaklah kita dijamu dengan bermacam-macam jenis air terutama ais. kalau dah jalan badan jadi panas pastu minum pulak ais mesti syokkan..Kalau batuk macam mana? Ini ada sikit tip untuk anak2 yang batuk atau orang tua yang batuk. pendek kata siapa sahaja batuk, kat binatang tak tahu lah..penah dulu kucing aku batuk, kesian dia.

Bagaimana nak hentikan batuk dalam masa 5 minit

Menurut penulis teknik yang digunakan amat berkesan sehingga beliau tertanya bila nak batuk pulak ni.kaedah ini katanya lebih baik dari mengambil antibiotik dan ubat batuk. kalau anak-anak batuk boleh cuba kaedah ini kerana ianya sangat berkesan dan tidak mendatangkan kesan sampingan..Bagaimana?

Untuk menghentikan batuk diwaktu malam ketika nak tidur sapukan vick vapor rub di tapak kaki, sapu rata-rata kemudian pakaikan stokin. Dalam tempoh 5 minit batuk terus hilang.

tak percaya cubalah bila anda batuk...

ps: ada satu pendapat jika batuk dan ada sedikit berkahak jangan disapukan vicks di hidung kerana ia akan menambahkan kahak dan akan menyukarkan pernafasan.







No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Anak-anak seharusnya dipanggil dengan gelaran yang lebih dewasa seperti kak long/abang long/kak ngah dan elakkan dari memanggil mereka dengan gelaran yang membantutkan kedewasaan mereka seperti boboi/manja/baby/adik/ dll. Teruskan

Jika anda tiada anak kecil pun, tolong sebarkan maklumat ini kepada sesiapa sahaja... Kita tidak tahu entah siapa yang dapat diselamatkan dengan menghantar e-mel ini. Tolong beri sedikit masa dan hantar kepada kawan yang ada anak-anak dan cucu-cucu...teruskan

Barat membisu dengan bukti bulan pernah dibelah

Salah satu dari mukjizat Nabi Muhammad yang mashur ialah baginda telah membelah bulan kepada dua, dengan izin Tuhan, dan kemudian bercantum semula.Teruskan

Aku cuma ada seorang adik. Usianya tiga tahun lebih muda daripada aku. Suatu hari untuk mendapatkan sehelai saputangan yang menjadi keperluan anak gadis ketika itu, aku ambil 50sen dari poket seluar ayah..teruskan

Tahukah anda

Tiada siapa yang mampu mencuri ilmu yang kita perolehi dengan membaca. Jadikan diri kita sebahagian daripada masyarakat yang berilmu.