4G Internet Pantas Dengan Kelajuan Maksimum Tanpa Sekatan, Penjimatan Panggilan, Tiada Kecurian Kredit, Tiada PayPerUse Internet yang menghabiskan kredit, Tempoh Kredit Lama, Panggilan Murah 6sen, Kuota Internet boleh bawa kehadapan, SEGALANYA DISINI

Cari Blog Ini

Isnin, 7 September 2009

Penemuan labah-labah terbaru

penemuan labah-labah terbaru di Malaysia

Penyanyi Inggeris David Bowie mempunyai setiap alasan untuk menjadi bangga dengan namanya yang terkenal. Spesialis Labah-labah dari Jerman Peter Jaeger, yang telah mengenal pasti sekitar 200 spesies baru labah-labah dalam perjalanan dari satu dekad, baru-baru ini mengatakan kepada surat khabar Observer tentang penemuan berbulu, besar dan labah-labah kekuningan di Malaysia.

Jaeger menamakan arakhnida rasmi sebagai Heteropoda davidbowie. Alasan di balik penamaan labah-labah seperti nama inggris pop / rock bintang adalah kerana "meningkatkan kesedaran tentang penemuan." Menurut pakar labah-labah, sebahagian besar spesies ditemukan adalah yang terancam, dan dunia telah kehilangan sumber genetik yang telah berevolusi selama lebih dari 300 juta tahun. "







Tiada ulasan: