Search This Blog

Loading...

ONLINE STORE / OFFLINE STORE

Sunday, October 11, 2009

Awie dipanggil polis

awie dalam zombie kampung pisang

Cerita pergaduhan lama ni tahun lalu july 2008 tapi dikatakan beliau akan dipanggil polis berhubung isu pergaduhan kat Pulau Pinang. Kata ketua polis PP awie dan kawan-kawan telah didakwa menyerang sorang lelaki (aii ramai serang sorang ke, mana aci)

Biasalah asal gaduh mesti sebab perselisihan faham, setahu saya dalam pusat hiburan macam tu selalu aje terjadi perselisihan faham, maklum ajelah tempat cam tu kan sarang-sarang orang bermasalah nak lepaskan tension la konon.

siasatan akan dijalankan mengikut seksyen 147 Kanun keseksaan. Awie bersedia beri keterangan bila perlu oleh pihak polis. Tapi aku syok juga tengok gaya awie dalam cerita zombie kampung pisang.







No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tahukah anda

Tiada siapa yang mampu mencuri ilmu yang kita perolehi dengan membaca. Jadikan diri kita sebahagian daripada masyarakat yang berilmu.