4G Internet Pantas Dengan Kelajuan Maksimum Tanpa Sekatan, Penjimatan Panggilan, Tiada Kecurian Kredit, Tiada PayPerUse Internet yang menghabiskan kredit, Tempoh Kredit Lama, Panggilan Murah 6sen, Kuota Internet boleh bawa kehadapan, SEGALANYA DISINI

Cari Blog Ini

Selasa, 20 Oktober 2009

Ayat al-quran di kulit bayi

Seorang bayi di Russia mempunyai ayat Al-Quran yang timbul di kulitnya, Ayat-ayat ini dikatakan terdapat di bahagian punggung, lengan, kaki dan perut bayi yang berumur 9 bulan tersebut.

Bayi 9 bulan Ali Yakubov

Apa yang pelik dikatakan ayat-ayat di kulit Ali Yakubov hilang dan digantikan dengan ayat baru. Doktor juga tidak mampu mengulas kejadian ini dan mengatakan ianya bukan buatan manusia.

Ayat-ayat yang keluar

Bagi ibu anak ini yang mengaku bahawa beliau dan keluarga bukanlah terdiri dari orang yang hebat dalam agama sehingga terjadinya perkara ini.

Kata siibu "Biasanya tanda-tanda itu muncul dua kali seminggu, pada hari Isnin dan pada malam antara Khamis dan Jumaat. Ali selalu merasa kesakitan ketika ayat itu muncul. Dia menangis dan suhu badannya tinggi. Tidak dapat mendukungnya kerana badannya aktif bergerak, maka kami menempatkan dia di buaiannya. Sedih rasanya ketika melihat dia menderita." Ayat-ayat itu, kata Madina, secara teratur bergantian muncul di kulit si bayi.





1 ulasan:

Deen berkata...

subhanAllah..
lagi kekuasaan Allah ditunjukkan kepada kita..