4G Internet Pantas Dengan Kelajuan Maksimum Tanpa Sekatan, Penjimatan Panggilan, Tiada Kecurian Kredit, Tiada PayPerUse Internet yang menghabiskan kredit, Tempoh Kredit Lama, Panggilan Murah 6sen, Kuota Internet boleh bawa kehadapan, SEGALANYA DISINI

Cari Blog Ini

Isnin, 5 Oktober 2009

Lampin pakai dan guna semula

Selalu kita dengar lampin pakai buang, kali ini saya nak promote sikit pasal lampin pakai, basuh dan pakai semula ( so boleh jimat wang ). Pilihan bijak bagi setiap ibubapa. Bukan sahaja boleh pakai semula tapi rupanya pun cantik. Satu lagi, diapers ni boleh adjust dari S,M,L. One size fit all kata omputeh. Isk kalau siapa yang ada baby tak guna diapers ini rugi gila.

Anyway saya rasa tuan punya perniagaan ini saya kenal dan setiap lawatan di shoutmix saya akan dibalas dengan kunjugan juga, so dari situla saya kenali CD (cloth diapers)..Saya tak ada baby pun rasa macam nak beli juga..tapi buat apa kan..

Ini free iklan tau..tak ada komisen punya.cuma nak kongsi bersama-sama pembaca benda baik ni, boleh jimat wang.
cun tak diapers ini

so korang boleh lawati kedai beliau di http://mumsluvbaby.blogspot.com/


Tiada ulasan: