Search This Blog

Loading...

JUALAN PELBAGAI BARANGAN MENARIK DENGAN HARGA BERPATUTAN.

Monday, October 5, 2009

Lampin pakai dan guna semula

Selalu kita dengar lampin pakai buang, kali ini saya nak promote sikit pasal lampin pakai, basuh dan pakai semula ( so boleh jimat wang ). Pilihan bijak bagi setiap ibubapa. Bukan sahaja boleh pakai semula tapi rupanya pun cantik. Satu lagi, diapers ni boleh adjust dari S,M,L. One size fit all kata omputeh. Isk kalau siapa yang ada baby tak guna diapers ini rugi gila.

Anyway saya rasa tuan punya perniagaan ini saya kenal dan setiap lawatan di shoutmix saya akan dibalas dengan kunjugan juga, so dari situla saya kenali CD (cloth diapers)..Saya tak ada baby pun rasa macam nak beli juga..tapi buat apa kan..

Ini free iklan tau..tak ada komisen punya.cuma nak kongsi bersama-sama pembaca benda baik ni, boleh jimat wang.
cun tak diapers ini

so korang boleh lawati kedai beliau di http://mumsluvbaby.blogspot.com/


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Anak-anak seharusnya dipanggil dengan gelaran yang lebih dewasa seperti kak long/abang long/kak ngah dan elakkan dari memanggil mereka dengan gelaran yang membantutkan kedewasaan mereka seperti boboi/manja/baby/adik/ dll. Teruskan

Jika anda tiada anak kecil pun, tolong sebarkan maklumat ini kepada sesiapa sahaja... Kita tidak tahu entah siapa yang dapat diselamatkan dengan menghantar e-mel ini. Tolong beri sedikit masa dan hantar kepada kawan yang ada anak-anak dan cucu-cucu...teruskan

Barat membisu dengan bukti bulan pernah dibelah

Salah satu dari mukjizat Nabi Muhammad yang mashur ialah baginda telah membelah bulan kepada dua, dengan izin Tuhan, dan kemudian bercantum semula.Teruskan

Aku cuma ada seorang adik. Usianya tiga tahun lebih muda daripada aku. Suatu hari untuk mendapatkan sehelai saputangan yang menjadi keperluan anak gadis ketika itu, aku ambil 50sen dari poket seluar ayah..teruskan

Tahukah anda

Tiada siapa yang mampu mencuri ilmu yang kita perolehi dengan membaca. Jadikan diri kita sebahagian daripada masyarakat yang berilmu.