4G Internet Pantas Dengan Kelajuan Maksimum Tanpa Sekatan, Penjimatan Panggilan, Tiada Kecurian Kredit, Tiada PayPerUse Internet yang menghabiskan kredit, Tempoh Kredit Lama, Panggilan Murah 6sen, Kuota Internet boleh bawa kehadapan, SEGALANYA DISINI

Cari Blog Ini

Isnin, 5 Oktober 2009

Lumpuh selepas makan burger

Lumpuh setelah makan burger

Amerika Megacorp Cargill, yang mendapat pendapatan berjumlah USD$116.6 bilion pada tahun lalu, mendapat perhatian minggu ini dengan kisah Stephanie Smith: 22 tahun instruktur tarian kanak-kanak telah lumpuh dari pinggang ke bawah selepas makan burger yang tercemar E. coli yang mana dikesan datangnya dari pembekal daging.

Dia sedang dalam keadaan koma selama sembilan minggu, dan sekarang tidak lagi boleh berjalan. "Ground beef bukanlah produk yang benar-benar selamat," kata salah seorang pakar keselamatan makanan dalam artikelnya.

ps: Banyak terdapat makanan untuk ternakan dari pengeluar Cargill di negara kita, lori tanki Cargill selalu berada di Jalanraya kita. Para pemancing juga gemar menggunakan dedak Cargil kerana mempunyai bau yang power kata mereka. teringat pulak ayam daging yang mempunyai genetik babi di Malaysia apakah hasil kajiselidik yang dijalankan, dah lama tak dengar perkara ini dibincangkan.





Tiada ulasan: