4G Internet Pantas Dengan Kelajuan Maksimum Tanpa Sekatan, Penjimatan Panggilan, Tiada Kecurian Kredit, Tiada PayPerUse Internet yang menghabiskan kredit, Tempoh Kredit Lama, Panggilan Murah 6sen, Kuota Internet boleh bawa kehadapan, SEGALANYA DISINI

Cari Blog Ini

Khamis, 5 November 2009

AIDA temankan anda memandu

Affective Intelligence Driving Agent (AIDA)

AIDA adalah benar-benar mengawasi anda ketika anda memandu, menaruh perhatian pada ekspresi anda dan bahkan mengukur respon kulit galvanik anda melalui roda kemudi. Berdasarkan kebiasaan memandu anda, AIDA akan menyarankan bagaimana anda boleh menjadi lebih tenang atau lebih cekap. Robot ini direka untuk menggunakan ungkapan untuk menyampaikan maklumat secara intuitif.

AIDA dibangunkan oleh Audi. AKA Volkswagen. AKA syarikat kereta robot. AIDA, pada kenyataannya, yang dibangunkan melalui perkongsian dengan Volkswagen Elektronik Research Lab di Palo Alto.Syarikat kereta besar ini begitu banyak pelaburan di teknologi masa depan. Lain kali jika saya membeli kereta baru mungkin akan membeli sebuah Volkswagen atau Audi, terutama jika boleh parking sendiri.







Tiada ulasan: