Search This Blog

Loading...

ONLINE STORE / OFFLINE STORE

Friday, November 20, 2009

Manusia lawan singa

video

agaknya apa singa tu fikir, korang rasa ada macam ni tak "eh, mamat ni main-main pulak, nasib baik aku sakit perut hari ni, kalu tak aku dah ngap kat kepala dia..dia ingat aku takut ke kayu tu..ahhhh memulas pulak perut ni kat mana nak melepas ni kat sini ada kamera pulak.." huhu



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tahukah anda

Tiada siapa yang mampu mencuri ilmu yang kita perolehi dengan membaca. Jadikan diri kita sebahagian daripada masyarakat yang berilmu.