Search This Blog

Loading...

ONLINE STORE / OFFLINE STORE

Monday, November 16, 2009

Remaja mempersendakan solat

Video remaja-remaja biadap yang cuba memainkan cara solat orang islam, video didapati dirakam di dalam sebuah gereja. Identiti remaja tidak dikenalpasti, yang pasti mereka cuba mempersendakan islam. Persoalan, kenapa remaja semuda ini pun cuba mempersendakan islam? Diharap kepada pemilik video ini segera mengeluarkannya dari youtube.




Antara komen-komen di youtube

shafrizaqzulkefli (39 minutes ago) Show Hide
sila jgn politikkan hal ini!! ini hal agama & kesatuan rakyat malaysia... bukan isu politik..
dont blame the christian.. Setiap agama takkan mengajar benda alah ni kat penganut dia. ini salah bebudak ni tak faham ajaran agama diorg.. (Mungkin sesat)..
Islam : ajaran kita mengajar kita sabar... so bersabarlah..
ahli poilitik/kerajaan/pemimpin/pap elah dia nk gelar diri memasing : kalau berani ambik la tindakan... biar amal lebih dari bercakap...

painhydra (7 hours ago) Show Hide
cuba agama kau orang persendakan..kau marah x??benda ni kan sensitive..peka lah sikit...

shariiwz (9 hours ago) Show Hide
hai pa ndak kah nasib ktk org ya oooo sedangkan mengubah lagu negara ku di tarik ke warganegaraan ini kan pula menghina islam dah lah negara malaysia negara islam....apa cita cdak tok ooooo.

MrPaliecious (10 hours ago) Show Hide
bebudak christian sabah ni... nampak pelat je cakap... xpe lah, Rasul pun penah cakap, mereka ni tatau kebenaran Allah dan Islam, semoga Allah SWT bukak pintu hati mereka amin ya Allah

andreas5216 (12 hours ago) Show Hide
nampak gilak minta puji...nadai pengawa, pulai tinduk aja.

andreas5216 (12 hours ago) Show Hide
nampak gilak minta puji...nadai pengawa.

mamatcun (13 hours ago) Show Hide
budak2 x sedar diri mcm ni la..x cerdik!pmpuan tue bjet cun!taubatla bdk2!!

arekoo89 (15 hours ago) Show Hide
Ya ALLAH hanya kau yg tau apeyg terbaik bwat hambaMU

saljukechik93 (15 hours ago) Show Hide
budak2 ni act nye da lame idop..btol2 mnempah maut.kite as muslim..sbr je..who knows one day die ucap kalimah syahadah plak an..lantak kaw la labu yg buduh laki kesialan

smileysepet09 (16 hours ago) Show Hide
tak payah kutuk2 diorg nih..takde faedahnya pon..
they're just some ignorant kids who doesn't know much about respect for others as well as for themselves..
just pray that Allah will give guidance to them..








No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tahukah anda

Tiada siapa yang mampu mencuri ilmu yang kita perolehi dengan membaca. Jadikan diri kita sebahagian daripada masyarakat yang berilmu.