Search This Blog

Loading...

JUALAN PELBAGAI BARANGAN MENARIK DENGAN HARGA BERPATUTAN.

Tuesday, February 1, 2011

Ustaz Azhar Idrus

Pertama kali saya terjumpa dan terpaut dengan ceramah beliau sewaktu berjalan-jalan di Youtube dengan kata kunci Ustaz. Kalau tak silap video pertama saya lihat isunya underwear tok imam berlubang. Gelak sorang sorang beb.

Bagi saya Ustaz ini seorang yang kelakar, berilmu luas, tahu akan perkembangan semasa, soal remaja dan lain-lain. Dalam ceramah, beliau pandai mengusik para hadirin dengan jenaka kecil sehingga tak kering gusi dibuatnya. Paling saya suka adalah gaya bersahaja beliau dan perumpamaan yang dibuat mengikut keadaan semasa.

Pada hari ini juga saya baru mendapat tahu bahawa Ustaz Azhar juga adalah seorang photographer. Koleksi-koleksi beliau sangat menarik. Apakata saudara/saudari terjah ke laman photo beliau digital mukmin.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Anak-anak seharusnya dipanggil dengan gelaran yang lebih dewasa seperti kak long/abang long/kak ngah dan elakkan dari memanggil mereka dengan gelaran yang membantutkan kedewasaan mereka seperti boboi/manja/baby/adik/ dll. Teruskan

Jika anda tiada anak kecil pun, tolong sebarkan maklumat ini kepada sesiapa sahaja... Kita tidak tahu entah siapa yang dapat diselamatkan dengan menghantar e-mel ini. Tolong beri sedikit masa dan hantar kepada kawan yang ada anak-anak dan cucu-cucu...teruskan

Barat membisu dengan bukti bulan pernah dibelah

Salah satu dari mukjizat Nabi Muhammad yang mashur ialah baginda telah membelah bulan kepada dua, dengan izin Tuhan, dan kemudian bercantum semula.Teruskan

Aku cuma ada seorang adik. Usianya tiga tahun lebih muda daripada aku. Suatu hari untuk mendapatkan sehelai saputangan yang menjadi keperluan anak gadis ketika itu, aku ambil 50sen dari poket seluar ayah..teruskan

Tahukah anda

Tiada siapa yang mampu mencuri ilmu yang kita perolehi dengan membaca. Jadikan diri kita sebahagian daripada masyarakat yang berilmu.