4G Internet Pantas Dengan Kelajuan Maksimum Tanpa Sekatan, Penjimatan Panggilan, Tiada Kecurian Kredit, Tiada PayPerUse Internet yang menghabiskan kredit, Tempoh Kredit Lama, Panggilan Murah 6sen, Kuota Internet boleh bawa kehadapan, SEGALANYA DISINI

Cari Blog Ini

Selasa, 1 Februari 2011

Ustaz Azhar Idrus

Pertama kali saya terjumpa dan terpaut dengan ceramah beliau sewaktu berjalan-jalan di Youtube dengan kata kunci Ustaz. Kalau tak silap video pertama saya lihat isunya underwear tok imam berlubang. Gelak sorang sorang beb.

Bagi saya Ustaz ini seorang yang kelakar, berilmu luas, tahu akan perkembangan semasa, soal remaja dan lain-lain. Dalam ceramah, beliau pandai mengusik para hadirin dengan jenaka kecil sehingga tak kering gusi dibuatnya. Paling saya suka adalah gaya bersahaja beliau dan perumpamaan yang dibuat mengikut keadaan semasa.

Pada hari ini juga saya baru mendapat tahu bahawa Ustaz Azhar juga adalah seorang photographer. Koleksi-koleksi beliau sangat menarik. Apakata saudara/saudari terjah ke laman photo beliau digital mukmin.

Tiada ulasan: