4G Internet Pantas Dengan Kelajuan Maksimum Tanpa Sekatan, Penjimatan Panggilan, Tiada Kecurian Kredit, Tiada PayPerUse Internet yang menghabiskan kredit, Tempoh Kredit Lama, Panggilan Murah 6sen, Kuota Internet boleh bawa kehadapan, SEGALANYA DISINI

Cari Blog Ini

Isnin, 11 Jun 2012

Potong video atau trim video

Banyak dari kita menonton video dalam format avi mkv samada ditonton di komputer atau disambungkan di TV. Walaubagaimanapun kebanyakkan filem yang punca asalnya dari muat turun selalunya mempunyai scene yang kurang menyenangkan atau lebih tepat keterlaluan. Bukan sahaja filem dari luar tetapi filem tempatan sekarang juga mempunyai adengan yang kurang menyenangkan maksud saya adengan berunsur ranjang.

Kadangkala apabila kita menonton bersama keluarga terasa amat memalukan apabila terdapat adengan ranjang yang berlebihan. Oleh itu software yang akan saya kongsikan bersama ini dapat menyunting atau memotong bahagian-bahagian yang tidak bersesuaian itu dan mengekalkan yang lain. Apa yang menarik potongan kepada video dapat dibuat serentak untuk beberapa potongan. Sotware yang saya maksudkan ialah SolveigMM Avi Trimmer + Mkv. Saya telah mencuba memotong beberapa video dan keputusannya amat mengkagumkan juga mudah diguna, malah yang menariknya ianya percuma.

DOWNLOAD DISINI percuma




Diharap dapat membantu anda bagi mendapat lebih masa berkualiti bersama keluarga tanpa rasa ragu-ragu.


System Requirements



shhhh: jangan risau system requirements di atas download dan install je.Kalau tak faham apa-apa tanya kat komen, saya try jawab. saya baru tonton chowkit, alamak adengan tu tak sesuai lah..

2 ulasan:

hazanis berkata...

nice info...i will download later,, come follow my blog http://kakiblogger.mygeng.org/#s01

Bobby berkata...

Terbaik! memang work.. thanks bro.. sangat bermanfaat.. hehe