Search This Blog

Loading...

ONLINE STORE / OFFLINE STORE

Friday, May 15, 2009

Gambar sosial adik elyana

Gambar berikut aku dapat daripada seorang insan yang mengirimkan emel kat aku. Gambar dikatakan milik adik Elyana. AKu pon tak pasti sama ada betul ke tak adik Elyana tapi muka memang nampak macam iras-iras elyana aje. Kalau nak minum pun tak payah lah sampai bergambar bangga buat orang menyampah, sakit hati dan hempedu je. Harap-harap kembali ke pangkal jalan ok.


credit to skycrewz

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tahukah anda

Tiada siapa yang mampu mencuri ilmu yang kita perolehi dengan membaca. Jadikan diri kita sebahagian daripada masyarakat yang berilmu.