4G Internet Pantas Dengan Kelajuan Maksimum Tanpa Sekatan, Penjimatan Panggilan, Tiada Kecurian Kredit, Tiada PayPerUse Internet yang menghabiskan kredit, Tempoh Kredit Lama, Panggilan Murah 6sen, Kuota Internet boleh bawa kehadapan, SEGALANYA DISINI

Cari Blog Ini

Jumaat, 19 Jun 2009

Keturunan

Pernahkah kita terfikir atau bertanya kepada orang tua kita, dari mana keturunan kita atau kita bertanya apa hubungan kita dengan jiran-jiran di kampung. Atau pernahkah kita bertanya siapa sepupu bapa atau ibu kita. Ataupun carta keturunan kita mulai dari moyang kita.

Sebenarnya saya juga kurang mengenali keturunan saya, maka itu, bermula minggu lepas saya dah mula mencungkil dari emak saya di kampung, dan tanpa disangka orang yang selama ini saya jumpa dan bersembang boleh dipanggil Tok kerana dia sepupu Opah saya, dan macam-macam lagi yang saya tak sangka.

Tiada ulasan: