4G Internet Pantas Dengan Kelajuan Maksimum Tanpa Sekatan, Penjimatan Panggilan, Tiada Kecurian Kredit, Tiada PayPerUse Internet yang menghabiskan kredit, Tempoh Kredit Lama, Panggilan Murah 6sen, Kuota Internet boleh bawa kehadapan, SEGALANYA DISINI

Cari Blog Ini

Ahad, 28 Jun 2009

Komputer lama

Kepada pemilik komputer lama diharap agar anda tidak membuangnya begitu sahaja kerana ada bahagiannya yang masih berguna untuk dimanafaatkan. Dalam kegawatan ekonomi ini mungkin dengan sedikit berjimat mampu mengubah atau meringankan beban kita. Sekurang-kurangnya berjimat cermat itu akan menjadi satu tabiat yang berguna dan tauladan kepada anak-anak (kepada mereka yang ada anak).

Gambar 1
Kepada yang tak ada peti surat, jangan susahkan abang posman lagi, sediakan satu seperti ini. Kurang-kurang abang posman singgah lama sikit belek-belek peti surat pastikan nombor betul, pas tu tengok dia senyum sorang-sorang. Korang gak dapak pahala buat orang terhibur.



Peti surat cap Apple

Gambar 2

Kepada yang nak pi camping atau yang ada plan nak ubah stail makan, taknak goreng-goreng lagi untuk kurangkan kolestrol. Ni ha ambik benda ni buat sebagai tempat pembakar. Modified sikit letak jaring ke apa ke kasi lebih canggih. Yang di bawah ni diguna masa party barbeque, ok ape jimat belanja.

Barbeque grill



Tiada ulasan: