4G Internet Pantas Dengan Kelajuan Maksimum Tanpa Sekatan, Penjimatan Panggilan, Tiada Kecurian Kredit, Tiada PayPerUse Internet yang menghabiskan kredit, Tempoh Kredit Lama, Panggilan Murah 6sen, Kuota Internet boleh bawa kehadapan, SEGALANYA DISINI

Cari Blog Ini

Ahad, 5 Julai 2009

Norish karman dan teman berhibur

Kisah hangat pelakon Norish Karman dan bekas suami masih belum selesai di mahkamah. Masih ada tuntutan yang belum diselesaikan termasuk tuntutan hak penjagaan anak serta tuntutan harta.

Namun nampaknya Norish masih bisa berhibur. Baru-baru ini kelihatan kelibat Norish dan lelaki yang pernah disebut sebagai buah hatinya, Lokman menonton Konsert Mini Cerita Cinta Rossa di KL Live, Life Centre, Kuala Lumpur.

Malah bekas suaminya pernah menyebut nama lelaki itu sebagai teman lelaki Norish semasa bercerita kepada media pasal kemelut rumah tangga mereka baru-baru ini.

Norish macam tidak kisah kemesraannya diperhatikan oleh pihak media apabila dia duduk di bangku belakang tempat media dikumpulkan sepanjang konsert berlangsung. Selain Lokman, ada beberapa lagi rakan yang bersama-sama Norish menonton konsert tersebut.

sumber mangga

Tiada ulasan: