4G Internet Pantas Dengan Kelajuan Maksimum Tanpa Sekatan, Penjimatan Panggilan, Tiada Kecurian Kredit, Tiada PayPerUse Internet yang menghabiskan kredit, Tempoh Kredit Lama, Panggilan Murah 6sen, Kuota Internet boleh bawa kehadapan, SEGALANYA DISINI

Cari Blog Ini

Khamis, 27 Ogos 2009

5 ditahan selepas kejar mengejar

Police forensics examine the Ford Fiesta at the scene. The two women travelling in the car were killed after the stolen Mercedes ploughed into them

Five people - including three teenage girls and two men - were arrested after the stolen Mercedes ploughed into the Fiesta

Aftermath: Forensic officers at the scene of the crash in Apperley Bridge, outside Bradford this morning


Dua orang wanita telah terbunuh selepas kereta mercedes yang dicuri dan diburu oleh polis telah melanggar kereta mereka.

Mangsa yang berusia 48 dari Bradford mati ditempat kejadia selepas kereta ford fiesta telah dilanggar oleh mercedes berkenaan.

Polis yang telah memberi amaran kepada pemandu mercedes CLK200 berkenaan tetapi tidak diendahkan dan bermulalah aksi kejar mengejar.

Kurang dari seminit kemudian mercedes berkenaan telah melanggar kereta yang lebih kecil di jalan sempit di sempadan Leeds/Bradford.

Lima orang 2 lelaki berusia 22, 2 orang perempuan 15 tahun dan seorang perempuan berusia 19 tahun, telah ditahan selepas pelanggaran dasyat.





Tiada ulasan: