Search This Blog

Loading...

ONLINE STORE / OFFLINE STORE

Monday, August 3, 2009

Azwan Ali melampau


Azwan Ali dah melampau, Tak sangka si Azwan sanggup mengata pada orang seperti anjing dan bxbx. Kalau ya pun nak kecoh tak payah kutuk orang sampai tahap macam tu, Apa jenis manusia yang bersikap macam ini. Dia tak takut ka dengan balasan Allah, apa dia ingat dia kebal sangat ka, Tak payah saya ceritakan disini keburukan orang, tapi hati dah tak tahan dengan peragai manusia macam ini. Korang nak tengok apa yang dia tulis suruh pakcik google cari. Malas nak promote blog dia kat sini terasa hina. Kepada pembaca di harap sama-sama boikot makhluk macam ini, Kepada follower yang berlambak kat blog dia tu harap-harap angkat kaki cabut tak ada faedah terlibat dengan cakap-cakap kejinya takut nanti dapat saham pulak.


Tags: malaysian artist, hot artist, latest gossip for artist

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tahukah anda

Tiada siapa yang mampu mencuri ilmu yang kita perolehi dengan membaca. Jadikan diri kita sebahagian daripada masyarakat yang berilmu.