4G Internet Pantas Dengan Kelajuan Maksimum Tanpa Sekatan, Penjimatan Panggilan, Tiada Kecurian Kredit, Tiada PayPerUse Internet yang menghabiskan kredit, Tempoh Kredit Lama, Panggilan Murah 6sen, Kuota Internet boleh bawa kehadapan, SEGALANYA DISINI

Cari Blog Ini

Ahad, 9 Ogos 2009

I love Malaysia campaign

I love Malaysia Campaign, MUDAH untuk memenangi IPhone berharga rm2500 hanya dengan klik atas kanan I love Malaysia dan penuhkan borang yang paling simple dan lengkapka HTML code kedalam blog anda. Itu sahaja. Apa yang penting disini jangan lupa masukkan email referrer seperti ini umikascom@yahoo.com jika anda berjaya memiliki Iphone saya juga akan memilikinya juga. Senang bukan?

IPhone 2 pemenang


Western Digital My Passport Essential 320GB x 10 winner




3 ulasan:

nurain rodze berkata...

kurang jelas la.
bule terang kan dgn lebih detail?
heheheh

umk store berkata...

to ain. sebelah kanan atas blog saya ada I love malaysia. klik sana. akan keluar borang. So isi borang simple tu jangan lupa bahagian referrer letak email saya umikascom@yahoo.com kalau tak, xblh daftar. dh daftar dia hantar email kat awak. buka email dan klik LINK dia bagi. link dah keluar ada code HTML. so copy html semua dan paste kt blog layout macam kita letak widget. tapi letak kat atas la..automatik dia pegi bahagian atas kanan.so siap..tunggu je dan promote kt org lain lak. selamat mencuba..xpaham lagi tanya jangan malu.

nurain rodze berkata...

thx ya,
hehehehe