Search This Blog

Loading...

ONLINE STORE / OFFLINE STORE

Tuesday, August 18, 2009

Pocong di UNITEN Bangi



Antara komen2

apakatakita
itu la main gitar tgh malam, gitar tu kan alat permainan syaitan

afionaMelody
saye percaya,,cuz saye berjiran dgn uniten..

07yondaime
mcm mak cik sedang jual keropok

soran15
hmmm aku rase ia nya betul la....sbb cube korang fikirkan balik.....setan tak mencecah bumi kan???? tgk care pocong jalan.....dia bukan jln di atas muka bumi.....pelik.....aku harap pocong tu real

boie14
ni korang y antu pocong... aduyai.....

udin23
korang ni wat aku gelak je pepagi bute ni..adoi la

transtere23
mungkin tu pontianak kot. bkan ke pocong tu kat atas kepalanya diiikat. lagi satu kat bahgn kaki pun tak berikat dan nampak seolah2 floating in the air. i think its some kind of other ghost. its not pocong. maybe its not even pontianak. id don' t know what it is. anyway good job.









No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tahukah anda

Tiada siapa yang mampu mencuri ilmu yang kita perolehi dengan membaca. Jadikan diri kita sebahagian daripada masyarakat yang berilmu.