4G Internet Pantas Dengan Kelajuan Maksimum Tanpa Sekatan, Penjimatan Panggilan, Tiada Kecurian Kredit, Tiada PayPerUse Internet yang menghabiskan kredit, Tempoh Kredit Lama, Panggilan Murah 6sen, Kuota Internet boleh bawa kehadapan, SEGALANYA DISINI

Cari Blog Ini

Khamis, 13 Ogos 2009

Udang kara merasa sakit-Lobster feel pain

twin colour lobster

Kemampuan meletakkan udang kara kedalam air yang mendidih semasa ianya masih hidup membuktikan kematangan dan kemachoan lelaki berbanding budak baru di dapur. Minggu ini saintis melaporkan dalam debate yang panjang mengenai kebolehan udang kara merasai kesakitan apabila direndam dalam air mendidih.
blue lobster

Tukang masak menyatakan udang kara tidak mempunyai deria sakit kerana ianya bukan binatang yang berotak, bunyi menjerit yang didengar adalah bunyi air mendidih yang melalui setiap kulitnya.
blue and brown lobster

cara lain yang digunakan oleh tukang masak adalah dengan memotong dibahagian kepala udang yang mana sangat merbahaya bagi tukang masak dan kemungkinan isinya terjejas juga tinggi. Saintis berpendapat seharusnya ada cara yang kurang menyeksakan bagi memasak udang kara.





Tiada ulasan: