4G Internet Pantas Dengan Kelajuan Maksimum Tanpa Sekatan, Penjimatan Panggilan, Tiada Kecurian Kredit, Tiada PayPerUse Internet yang menghabiskan kredit, Tempoh Kredit Lama, Panggilan Murah 6sen, Kuota Internet boleh bawa kehadapan, SEGALANYA DISINI

Cari Blog Ini

Rabu, 16 September 2009

Dinasor terbang di Argentina

dinasor

Objek aneh muncul di atas tasik Argentina kemungkinan UFO atau dinasor terbang. Majalah Loas Andes menyebutkan objek itu diambil oleh nelayan dekat San Rafael di atas tasik buatan El-Nihuil.

Pino (44) dari San Rafael, sedang memancing di tasik itu dan mengatakan pada Los Andes pada Sabtu lalu ia melihat benda aneh terbang di atas tasik dan mengambil sejumlah foto dengan kameranya. “Aku terkejut dan aku yakin kehidupan pasti ada di planet lain,” katanya.

Saksi kedua Christian Figueroa menyatakan dia dan ayahnya melihat objek semasa perjalanan dengan bas dekat tasik itu.”Kami terkejut,” katanya.Saksi lain bernama Rafael juga menyatakan pada Los Andes telah melihat beberapa fenomena aneh beberapa bulan terakhir di wilayah itu. Dia menggambarkan peristiwa yang terjadi di bukit sungai Atuel dimana muncul cahaya terang. cahaya itu sama seperti flash kamera.

Komuniti pencari UFO menyatakan objek itu boleh jadi adalah makhluk Pterodactyl atau dinasor terbang yang hidup di bumi pada 66 juta tahun lalu.





Tiada ulasan: