Search This Blog

Loading...

ONLINE STORE / OFFLINE STORE

Thursday, November 12, 2009

Apa jadi kalau anda terjatuh

kalau yang ini terjatuh macam macho la pulak

1.kalau tersepak batu
: Jangan terus bangun, sebalik nyer anda baring dan terus berguling-guling hingga jauh dari perhatian ramai... lepas tu baru bagun bila takde orang nampak..

2. kalau terjatuh beskal: cepat2 naik beskal anda semula dan jatuhla lagi sehingga berkali-kali supaya orang ingat anda saje2 buat lawak...

3. kalau terjatuh tangga: terus bersilat seolah-olah anda dirasuk atau sedang berlawan dengan makhluk halus...

4. kalau terjatuh dlm longkang: pungutlah sampah yang ada sambil marah2 dengan suara yang kuat, pasti orang menyangka anda seorang yang amat prihatin terhadap kebersihan...

5. kalau jatuh ketika nak naik bas: jeritlah kuat2.."oi! apa tolak2 ni?" walaupun tiada orang di belakang anda...

6. kalau terjatuh di dpn bus stop: terus buat2 pengsan sehingga ada orang membantu anda.. kalo takde..baring terus sampai malam dan takde orang lagi kat bus stop tu...
haa... ni lah masa sesuai unttk bangun semula...

7. kalau jatuh tergelincir kat lantai licin: tarik la kawan
(atau sesiapa yg ada kat sebelah anda) untuk jatuh bersama-sama supaya tak lah anda sorang je yangg dapat malu... ye tak

tolong lar sebarkan wasiat nie kepada orang yang selalu jatuh dan tak reti nak cover bukan aper kesian dia orang........ malu besar nanti.huhu







No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tahukah anda

Tiada siapa yang mampu mencuri ilmu yang kita perolehi dengan membaca. Jadikan diri kita sebahagian daripada masyarakat yang berilmu.