Search This Blog

Loading...

ONLINE STORE / OFFLINE STORE

Thursday, November 12, 2009

Tulisan Allah Muhammad ditatoo di badan

Apa perasaan korang lepas tengok gambar ni

Apa pulak lagi diorang buat ni, semakin lama semakin banyak pulak yang timbul. Tapi masih ada juga orang muslim buat selamba bodoh je..macam tak ade apa-apa terjadi aje kat dunia sekarang ini. hmm entahlah moga saudaraku semua diberikan petunjuk.







2 comments:

mohd shahir said...

krng ajo dh nmenye tu..
agme die, kite x ble pelekeh pn..
tpe agme islam mcm brng mainan die orng je..

d|n said...

dyorang memang melampau dr dulu..
x de keje len..
asyik nak carik pasal je

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tahukah anda

Tiada siapa yang mampu mencuri ilmu yang kita perolehi dengan membaca. Jadikan diri kita sebahagian daripada masyarakat yang berilmu.