4G Internet Pantas Dengan Kelajuan Maksimum Tanpa Sekatan, Penjimatan Panggilan, Tiada Kecurian Kredit, Tiada PayPerUse Internet yang menghabiskan kredit, Tempoh Kredit Lama, Panggilan Murah 6sen, Kuota Internet boleh bawa kehadapan, SEGALANYA DISINI

Cari Blog Ini

Khamis, 6 Mei 2010

Belajar Al quran dan download quran for windows

Hanya untuk berkongsi link bagi yang ingin belajar menghafal semasa boring-boring depan pc tak tahu nak buat apa. Pertama adalah untuk mempelajari surah Al kursi, klik DISINI dan apa yang anda perlu lakukan cuma klik pada arrow disebelah bawahnya. Ayat Al kursi akan di baca sebaris-sebaris apabila anda klik pada anak panah. Jadi anda boleh cuba..screen shot ada sikit dibawah.
Yang kedua, software Al-quran (Download quran for windows) di sini anda boleh mendapatkan surah-surah pilihan, dan yang bestnya software disertakan dengan audio dan Al-quran yang boleh anda jadikan panduan untuk belajar.

Biasanya apabila kita membaca sendiri kita mugkin kurang pasti akan sebutan yang betul pada setiap ayat, jadi dengan adanya audio (pembaca) kita akan lebih mudah membaca dengan sedikit kelebihan.

Cubalah download, sedikit screen shot di bawah

Tiada ulasan: