4G Internet Pantas Dengan Kelajuan Maksimum Tanpa Sekatan, Penjimatan Panggilan, Tiada Kecurian Kredit, Tiada PayPerUse Internet yang menghabiskan kredit, Tempoh Kredit Lama, Panggilan Murah 6sen, Kuota Internet boleh bawa kehadapan, SEGALANYA DISINI

Cari Blog Ini

Rabu, 11 Ogos 2010

Tonton drama korea percuma online

Sudah ada semacam aura sekarang ni menonton drama korea, especially orang perempuan la, tetapi lelaki juga tak ketinggalan. Ada yang kata drama korea kalau masuk bahagian sedih, filem hindi pun kalah. Lagipun latar belakang dan filem tersebut juga nampak cantik-cantik.

Disini saya nak hebahkan sedikit satu web yang memberikan tontonan percuma drama korea secara online. Kalau sekali tengok boleh melekat selama 17 jam. Apa yang anda perlu buat adalah sign up dahulu di web ini www.maaduu.com klik sign up masukkan particular anda dan dibahagian Code ada tertulis (enter your invitation code) anda masukkan code ini 3623. so ikut arahan seterusnya dan walla anda dah boleh tonton.


Saya cadangkan anda menonton filem The Accidental Couple dahulu. Filem ini semua cukup, gelak, nangis, sedih, marah dan macam-macam. Jadi ianya Percuma apa tunggu lagi. Yang bekerja pastikan bos anda tak nampak, mengamuk dia nanti.

Tiada ulasan: