4G Internet Pantas Dengan Kelajuan Maksimum Tanpa Sekatan, Penjimatan Panggilan, Tiada Kecurian Kredit, Tiada PayPerUse Internet yang menghabiskan kredit, Tempoh Kredit Lama, Panggilan Murah 6sen, Kuota Internet boleh bawa kehadapan, SEGALANYA DISINI

Cari Blog Ini

Khamis, 12 Januari 2012

Namawee buat hal lagi


video diupload 02jan2012

Terus terang saya memang tak faham langsung apa kebenda yang disebutnya, tapi tengok lah budak lahanat ni punya video, yang pegawai polis tu dok terjelir-jelir je lidah macam apa? Confirm dia maksudkan macam anjing. Di akhir video bila kamera ditutup semua angpow hilang..wah bukan main sinis lagi lu namawee.

Itu lah bagi sangat muka dekat manusia macam ni. Ini lah manusia yang akan memecah belahkan kaum kat Malaysia ini. Kerana budak tak beradab ini, takut nanti perasaan benci meluap-luap dalam hati kaum lain. Sampai nak tengok kaumnya di jalan pun dah menyampah.

Inilah habuan yang kita dapat bila terlalu bagi muka, kepada pemerintah jangan biarkan perkara ini berlarutang dan jangan sampai yang dikejar tak dapat yang dikendong pula berciciran.

Apa yang saya perasan dalam video ada anggota polis, polis trafik, penjaga gol dan yang baju koko muda tu apa ye? Lahanat ko namawee..phuuuittttt.Yang melayu pergi la gaduh hari-hari, bila dah sedar nanti negara pun dah tak ada..kriiiigggg kriinggggg wake up.


Untuk pengetahuan pembaca filem nasi lemak basi dia jangan cakap nak tengok, orang bagi free  VCD haram pun aku tak nak...Kalau keluar iklan kat TV confirm aku tukar channel lain..

Tiada ulasan: