4G Internet Pantas Dengan Kelajuan Maksimum Tanpa Sekatan, Penjimatan Panggilan, Tiada Kecurian Kredit, Tiada PayPerUse Internet yang menghabiskan kredit, Tempoh Kredit Lama, Panggilan Murah 6sen, Kuota Internet boleh bawa kehadapan, SEGALANYA DISINI

Cari Blog Ini

Ahad, 3 Mei 2009

Badak (funny)


Ada satu ketika  dulu masa saya berjalan di kawasan sekitar Taman Tasik Taiping, kemudian ada sekelompok orang ramai dok sibuk-sibuk tengok kat dalam tasik tu. Biasa la perasaan ingin tahu aku pun pegi la dekat sikit..Tapi diorang ni cakap macam berbisik je tu yang aku heran. Ada la dalam 15-hingga 20 orang kat situ..

Issk nak tanya segan lak, semua nampak cam Old skool je..so tiba-tiba ada satu apek ni lalu dengan basikal, then dia break emergency skreeeettt..Semua ushaa apek tu laa cam james bond lak aku tengok apek tu.. "Apa lu olang tengok" kata apek tu. Ok dah ada yang berani tanya so aku tak yah tanya dah, coz murai ni ada.. Ada satu mamat ni jawab "ada badak dalam air terlepas, tengah tengok kat mana dia nak timbul""..Apasai mau tengok dia  timbul" apek tu balas..

Mamat tadi cam angin je..rupa-rupanya mamat ni keje kat Zoo taiping, so keje dia la nak tangkap balik si badak tu. "Apek badak ni kalu dah menyelam satu jam baru timbul balik sapa mau tunggu" mamat tu balas.. Aiyaaaaa...apa susah..lu olang tatak pakai otak ka..lu angkat la boya (buaya) taruk dalam, itu badak takut naik la atas.. apallaaaa..

Dengan muka bengang mamat tadi sound slow je.."lepas tu angkat lu pulak apek, taruk dalam kasi angkat boya tu balik...lu mau ka.."

Haaaa haaa.. semua gelak..apek tu blah..
cong ceng cong ceng apek tu merepek

Tiada ulasan: