Search This Blog

Loading...

ONLINE STORE / OFFLINE STORE

Saturday, July 25, 2009

Free Durian di Bukit Gantang 25 Julai

Free Durian? Alamak tahun ni kena bayar la, RM1 satu paket tapi masih berbaloi. Menurut seorang petugas yang saya jumpa tahun ini tak dapat bagi free kerana mengikut pengalaman lepas yang datang lewat tak dapat makan walaupun waktu baru pukul 12.00 sebabnya ramai yang bawak balik. Yang bawa bakul besar pun ada, so tahun ni bayar sikit la Rm1 je.


manusia berduyun-duyun diawal pagi, macam-macam jualan ada



Tengok tu makcik-makcik tak berganjak, dok pekena durian sampai berpeluh



Ini la abang2 yang mengupas buah durian (kawasan terpaksa dikepung dengan RELA takut perkara yang tak diingini terjadi



Kesian abang ni nak layan beribu-ribu orang


Orang Utan pun ada, mana datang ni? Kat hutan sebelah ke? pandai makan durian lak tu.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tahukah anda

Tiada siapa yang mampu mencuri ilmu yang kita perolehi dengan membaca. Jadikan diri kita sebahagian daripada masyarakat yang berilmu.