4G Internet Pantas Dengan Kelajuan Maksimum Tanpa Sekatan, Penjimatan Panggilan, Tiada Kecurian Kredit, Tiada PayPerUse Internet yang menghabiskan kredit, Tempoh Kredit Lama, Panggilan Murah 6sen, Kuota Internet boleh bawa kehadapan, SEGALANYA DISINI

Cari Blog Ini

Khamis, 22 Oktober 2009

Raja azri pelakon akedemi polis

Raja Azri dan Keluarga

Berani kerana benar kata Raja Azri, pertama kali melihat wajah isterinya di majalah karagkraft kira-kira lapan tahun lalu membuat hati terpanggil untuk mengenali dengan lebih rapat.Setelah menulis nama dan no tel terus dihantar ke alamat yang dinyatakan. Dan tanpa disangka pula dia telefon selepas menerima surat katanya.Inilah antara kisah bagaimana beliau mengenali isterinya Nor Azian Abd rahim 28 di zaman persekolahan sehingga dikurniakan 3 orang anak. raja Dina Erina 7, Raja Ahmad Mukhriz 4 dan Raja Dina Iwana 4 bulan.
Raja Azri dan isterinya

Setelah nekad beliau telah menemui keluarga isterinya dengan berdebar-debar, namun berani kerana benar beliau menyatakan kesungguhan untuk memperisterikan Nor Azian. Ditunangkan pada tahun 1999 dan bernikah pada 2000. Beliau bahagian bersama keluarga yang memahami kerjaya beliau sebagai pelakon selama 12 tahun.






2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

nampak dia kat jais. dah ada girlfriend lain siap buat benda haram lagi. kesian bininya..

-Maizatul

Tanpa Nama berkata...

Haha gf dia tu...sambilan di kerajaan..Kerek seeh