4G Internet Pantas Dengan Kelajuan Maksimum Tanpa Sekatan, Penjimatan Panggilan, Tiada Kecurian Kredit, Tiada PayPerUse Internet yang menghabiskan kredit, Tempoh Kredit Lama, Panggilan Murah 6sen, Kuota Internet boleh bawa kehadapan, SEGALANYA DISINI

Cari Blog Ini

Sabtu, 24 Oktober 2009

Sedikit biodata ustaz zamri

Dahulu seringkali kita melihat wajah muncul di TV9. Ustaz Haji Mohd Zamri Haji Mohd zainuldin 30 sering ditegur dan menjadi sapaan anak-anak dan juga ibu bapa apabila beselisih di luar sana. Dilahirkan di Tanjung karang Selangor yang dilahirkan pada 11hb Januari 1979 ( sama macam Dato Siti Nurhaliza la pulak)
ustaz zamri bersama isteri

Mendapat pendidikan awal di Sekolah Kebagsaan Seri Utama, Sungai Besar dan sekolah Menengah Kebangsaan Agama Simpang Lima dan seterusnya melanjutkan pengajian ke peringkat Ijazah Sarjana Muda Bahasa Arab dan Pengajian Islam, Universiti Hashimete Zarqa' Jordan. Ustaz Zamri kemudian mengikuti Kursus Perguruan Lepasan Ijazah (KPLI) dan kini memegang jawatan sebagai pensyarah darul Quran JAKIM, di Kuala Kubu Bharu Selangor dalam bahasa arab dan Dakwah.

Pernah muncul sebagai juri akademi al quran dan bertemu jodoh pada usia 22 tahun bersama pasangannya Mustazzila Mustahkim 29 dan telah dikurniakan 3 orang cahaya mata iaitu Muhammad Zuhair 7, Durratun Nusaibah 6 dan Wardatun Nuha 4.






1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

takdok name: nice info :)