4G Internet Pantas Dengan Kelajuan Maksimum Tanpa Sekatan, Penjimatan Panggilan, Tiada Kecurian Kredit, Tiada PayPerUse Internet yang menghabiskan kredit, Tempoh Kredit Lama, Panggilan Murah 6sen, Kuota Internet boleh bawa kehadapan, SEGALANYA DISINI

Cari Blog Ini

Sabtu, 27 Ogos 2011

Kini diiklankan di Youtube

Semakin lama semakin melampau agenda yang dijalankan oleh orang-orang yang tak bertanggungjawab atau lebih tepat seperti sengaja untuk menyesatkan atau mempengaruhi umat Islam.

Iklan Yesus sebagai Tuhan kini diiklankan di youtube dalam  bahasa Malaysia, siap dengan biasiswa untuk kajian lanjut. Sudah tentu kalau ada yang terpengaruh kajiannya nanti akan menghala ke arah Yesus itu Tuhan.  Mereka seolah olah tidak henti-henti dalam menyesatkan umat Islam yang semakin lemah. Mereka semakin berani seolah-olah ada "hidden hand" yang menyokong segala pergerakan. Mereka juga semakin berani kerana tiada tindakan yang dikenakan keatas mereka.

Sampai bila?


hehehe: Macam mana tak jadi macam tu, yang berguling depan kereta Sultan siapa? orang melayu Islam. Yang menunjuk perasaan dijalan siapa? melayu Islam. Yang berpecah siapa? Melayu Islam. Kalau masih tak sedar tak tahulah.

Tiada ulasan: