4G Internet Pantas Dengan Kelajuan Maksimum Tanpa Sekatan, Penjimatan Panggilan, Tiada Kecurian Kredit, Tiada PayPerUse Internet yang menghabiskan kredit, Tempoh Kredit Lama, Panggilan Murah 6sen, Kuota Internet boleh bawa kehadapan, SEGALANYA DISINI

Cari Blog Ini

Rabu, 14 September 2011

namawee Lahanat

Lagi-lagi namawee S!@L (kata nama tak perlu mula dengan huruf besar tak ada makna hormat orang macam ini). Kenapa mesti diberi layanan istimewa kepada orang yang pernah menghina negara, menghina lagu Negaraku, menghina melayu dan bermain dengan sentimen warna kulit. Bukan kecil si S!@L ini dah buat, kebanyakkan rakyat Malaysia terguris perasaan dengan perilaku makhluk ini.

Adakah perlu PM kita memberi satu layanan istimewa kepadanya sehingga sanggup bertemu muka dengan empat mata, atau mungkin hanya dengan bersikap kurang ajar baru kita boleh dapat perhatian sewajarnya. Dari apa yang ditonjolkan hari ini oleh pemimpin kita begitulah hakikatnya. Mengajar secara tak langsung bahawa jika bersikap kurang ajar anda akan dilayan dengan istimewa.

Adakah cukup dengan mengatakan "i'm soreeeeee" dapat menebus kesalahan beliau dan mendapat tiket untuk bertemu dengan pemimpin kita secara peribadi. Saya percaya ramai rakyat Malaysia yang akan kecewa sekirannya makhluk ini diberi layanan istimewa dengan bertemu secara peribadi bersama PM kita malah lebih teruk jika dana dari wang rakyat dan hasil negara diberikan kepada makhluk yang pernah menghina negara.

Saya percaya jika pertemuan ini bertujuan untuk menunjukkan betapa kita bertolak ansur dengan kaum cina untuk mendapat sokongan undi dari kaum cina maka mereka silap. Sentimen perkauman dan nyalakkan mereka seperti tidak dapat dibendung, sepertimana biasa, mereka hanya menyedut madu dan hampasnya akan dibuang. Kalau ini terjadi maka kerajaan akan hilang pula undi melayu yang setia kerana kecewa.

Bagaimana kita lupa pepatah "yang dikejar tidak dapat  yang dikedong berciciran".


Antara blog lain yang sealiran membantah.

mazidulakmal.com
Rapper kontroversi, Namewee semalam dilaporkan menemui Menteri Di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohamed Nazri Aziz memohon bantuan kerajaan menaja klip video 1Malaysia, Nasi Lemak 2.0, hasil penerbitannya.

Permohonan itu dilapor bakal disampaikan kepada Perdana Menteri Malaysia, Datuk Seri Najib Razak hari ini.


aku-tak-peduli.blogspot.com

Aku tak salahkan RBF kalau dia mengamuk giler dan aku dan ramai lagi rakyat Malaysia berkongsi sentimen yang sama tentang betapa HARAMJADAH nya kerajaan yang ada hari ini menangani sesuatu isu sensitif.Orang yang mengkhianat,mencela,menghina dan mencaci Raja Raja,Negara,Perlembagaan dan Bendera Malaysia dijulang dan diberi ruang dan peluang untuk diangkat menjadi terkenal
teruskan di :



komandoperangsiber.blogspot.com
NAMEWEE AKAN BERTEMU PM. TAPI BAGI KPS PERGI MAMPUS NAMEWEE. KPS BOLEH MENERIMA NAMEWEE SEKIRANYA DI BENAR-BENAR INSAF DAN MELAKUKAN SESUATU YANG MENUNJUKKAN DIA NI INSAF. KPS SECARA PERIBADI MASIH BERNANAH DENDAM DENGAN NAMEWEE SEKOQ NI. KPS TETAP AKAN KATA PERGI MAMPUS NAMEWEE. APAKAH PERBUATAN BAIK NAMEWEE PERNAH SUMBANGKAN KEPADA MALAYSIA SEHINGGA MENDAPAT KEISTIMEWAAN SEBEGINI SEKALI DARIPADA PM. SEBELUM INI KPS BERTERIMA KASIH KEPADA KERAJAAN KERANA MENANGGUHKAN CUKAI KAD PRA BAYAR. TETAPI UNTUK KALI INI TANPA RAGU-RAGU KPS INGIN MENYATAKAN PM SILAP. PM LEMAKKAN SANGAT NAMEWEE. PM SILAP KALI INI. UNTUK LEBIH MEMAHAMI PERASAAN KPS, SILA BACA LUAHAN HATI SEORANG BLOGER YANG SELAMA INI BERJUANG DI BAHAGIAN HADAPAN UNTUK MEMPERTAHANKAN PM. KPS PON MENDAPAT ILHAM DARI BLOGER INI SEMASA INGIN TERLIBAT DALAM DUNIA BLOGER INI. SILA HAYATI DAN SELAMI PERASAAN BELIAU DAN JUGA MERUPAKAN CERMINAN BLOGGER PRO KERAJAAN YANG LAIN.


braveheart-blogger.blogspot.com
1. Namewee telah bangkitkan kemarahan orang-orang Melayu dengan isu-isu rasisnya dan sikap kurang ajarnya. Marah Melayu ini ada yang diluahkan ada juga yang masih kekal disimpan didalam hati.

teruskan disini :
http://braveheart-blogger.blogspot.com/2011/09/rakyat-berubah-untuk-mengubah-kerajaan.html

raja-jawa.blogspot.com
Apa perlunya Najib berjumpa namewee seperti yang dikhabarkan ?
namewee nak jumpa Najib pasal nak mengadu isu filem nasi lemak 2.0 nya...
Najib, ada ramai lagi rakyat yang bermasalah namun layak untuk kamu jumpai, kenapa perlu utamakan si bangsat namewee ?

Teruskan disini:
http://raja-jawa.blogspot.com/2011/09/apa-sudah-jadi-dengan-pm-kalau-dia.html



malaysiakini.com
Meskipun, Menteri di Perdana Menteri Jabatan Datuk Seri Mohd Nazri Abdul Aziz telah bersetuju membantu permohonannya, namun ia akhirnya ditolak oleh Menteri Penerangan Kebudayaan dan Komunikasi Datuk Seri Rais Yatim.

Alasan beliau adalah bahawa Namewee terbabit dengan aktiviti-aktiviti yang bertentangan dengan norma dan nilai-nilai Malaysia.
Dia kemudiannya mengeluarkan dua klip video pendek bertajuk 'Saya mahu bertemu PM', yang dimuat naik ke Youtube dan ditonton oleh ratusan ribu penonton. Dalam video berkenaan, Namewee menceritakan prosesnya mendapatkan bantuan kerajaan.

Ini kemudiannya disusuli dengan sepucuk surat kepada Najib, meminta satu pertemuan diadakan.

Teruskan disini : http://www.malaysiakini.com/news/175529


Siapa buat Malaysia kaya? Kalu lu tak ada kat Malaysia pun tak apa lagi baik,  kekayaan ini tak payah kongsi sama lu orang. Lu balik tempat asal naik basikal and kencing tepi jalan serupa S!@L lu.

hehehe: sory aaa emo sikit kali ini, macam biasalah hati dah sakit kena luahkan sikit kalau tak nanti dia blok pulak saluran darah. kepada pelakon afdlin shauki, adibah nor dan nur fathia seribu tahniah diucapkan kepada anda kerana membintangi filem ini. Semoga bintang anda  bersinar, tapi maaf kata kadang kala duit bukan segalanya dan nilai hormat mengambil masa dibentuk jangan hilangkannya dalam satu hari. (maaf katanama anda tidak dieja dengan huruf besar).


Tiada ulasan: